Nielson dropt weer nieuwe knalnummers!

Met het ingaan van de zomertijd kwam de eerste EP van Nielson. Nu de wintertijd is aangebroken, heeft hij zijn tweede EP uitgebracht: ‘Met de tijd mee’.

25 oktober 2015 om 21:42
2779