Beyoncé ziet de humor niet in door haar geïnspireerd biermerk ‘Biëryoncé’

Geschreven door op 12 december 2017 om 16:16
Beyoncé - Fotocredits: Rocbeyonce (Wikimedia Commons)

Het is algemeen bekend dat Beyoncé erg beschermend is over haar merk. Ze kan dan ook de humor van het naar haar vernoemde biermerk ‘Biëryoncé’ niet inzien.

Beyoncé niet blij met ‘Biëryoncé

De advocaten van de zangeres hebben de bierbrouwerij Lineup Brewing bevel gegeven dat B’s naam en huismerk niet gebruikt mogen worden voor de productie van het bier.

Het bier is sinds oktober 2016 al op de markt, maar nadat de uit Houston Texas afkomstige zangeres haar afkeer naar het biermerk heeft geuit, is het verhaal nieuw leven ingeblazen. Het drankje is zolang de voorraad strekt bij de brouwerij in Brooklyn te verkrijgen.

Oprichter van Lineup Brewing, Katarina Martinez, heeft het volgende te zeggen over het hele gebeuren:

“Als Hispanic vrouw met een eigen bedrijf, kijk ik tegen haar op en inspireert ze me elke dag. Het leek me gewoon leuk om een drankje naar haar te vernoemen. Ach ja, het was leuk zo lang het duurde. Ik vind het meer jammer dat ze de humor er niet van inziet”

Overdrijft Queen B?

Vind jij dat de popdiva overdrijft of is het haar goed recht om de productie van ‘Biëryoncé‘ te laten stoppen?

Bron: Thrillist

Foutje gezien? Mail de redactie.​

The following two tabs change content below.
Deel artikel:

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Artikel Tags:
· · ·
Artikel Categorieën:
Artiesten · Beyoncé Nieuws · Fun Content · Nieuws