Nick, Kevin en Joe Jonas, beter bekend als ‘The Jonas Brothers’, zijn weg bij Disney Records, het platenlabel achter Walt Disney Production. Dat melden althans bronnen bij de The Hollywood Reporter.
Op de website van het royaltykrant wordt gesuggereerd dat de heren zich hebben uitgekocht bij hun label.
Hierin zouden ook alle rechten van de al uitgebrachte nummers, merchandising en alle anderen zaken in onder zijn gebracht.
Volgens Nick Jonas, de jongste van de drie, is ‘de keuze als groep gemaakt’.
Hij voegt daar aan toe: “Natuurlijk zijn er bij de beëindiging van een samenwerking altijd emoties die vrijkomen” , toch zien zij hun toekomst rooskleurig in.
De gebroeders Jonas lijken zich namelijk op te maken voor een nieuwe uitdaging, want volgens de broertjes zou hun nieuwe werk wel eens heel anders kunnen gaan klinken. ‘Wij zijn mannen geworden’ voegde de zanger eraan toe.
The Jonas Brothers werden opgericht in 2005 en verkochten sindsien al ruim 17 miljoen platen wereldwijd, hun vierde en tevens laatste studioalbum dateert alweer uit 2010, in de tussentijd waren de broers met name te zien in diversen Disney-films en in series, nu lijkt het dus wel weer tijd te worden voor wat nieuw muzikaal werk.
Wanneer denken jullie dat er weer nieuw werk opduikt van de 3 heren? En hoe zal het volgens jullie moeten klinken? Laat het ons weten!
Overzicht van Jonas Brothers Nieuws
- Guus Meeuwis met ‘Tour van Twee’ naar Amsterdam en Groningen - 23 juni, 2026
- Heideroosjes keren terug met clubtour ‘Blijven Schreeuwen 2027’ - 22 juni, 2026
- René Froger viert 65e verjaardag met ‘Show of the Year’ in Rotterdam Ahoy - 17 juni, 2026
Foutje gezien? Mail de redactie.

