Ariana Grande komt op 29 mei 2015 eindelijk naar Nederland

Geschreven door op 14 november 2014 om 12:05
Ariana Grande - Fotocredits Emma Sheehan - Wikimedia Commons (CC BY-SA 2.0)

Ariana Grande komt volgend jaar eindelijk naar Nederland. Op 29 mei 2015 geeft ze een concert in de Ziggo Dome. Tot grote vreugde van al haar fans.

De 21-jarige zangeres werd bekend door de Nickelodeon series Victorious en Sam & Cat. In 2011 bracht ze haar eerste single Put Your Hearts Up. Daarop volgde The Way, wat haar doorbraaksingle werd.

Ariana Grande

Kaartverkoop Ariana Grande

Afgelopen weekend gaf Ariana Grande al een spetterend optreden tijdens de MTV European Music Awards. En datzelfde staat ons dus volgend jaar ook te wachten. Als grootste fan van de tienerster kan je dat toch niet aan je voorbij laten gaan?!

De kaartverkoop voor Ariana Grande concert begint op vrijdag 21 november om 10.00. Maar je kan via deze website ook je kaartjes alvast vooruit reserveren. Dat weet je tenminste zeker dat je Ariana Grande’s fantastische show niet hoeft te missen. Want zeg nou zelf, dat zou toch gewoon vreselijk zijn?

Het succes van Ariana Grande

2014 is voor Ariana Grande een superjaar. Eerst kwam de megahit Problem, met Iggi Azalea, uit. Daarmee vestigde ze een record voor de jongste artiest waarvan een single met meer dan 400.000 downloads binnen één week debuteert. Met dit liedje kwam ze ook nog eens op nummer 1 in maar liefst 65 landen. Ook haar albums scoorden in Nederland supergoed. Yours Truly kwam tot nummer vijf en My Everything  kwam zelfs tot aan de derde plek. Reden genoeg om het concert van deze jonge superster niet te missen.

Foutje gezien? Mail de redactie.​

The following two tabs change content below.

Ruben Meijer

Ruben Meijer, Webredacteur bij www.artiestennieuws.nl
Deel artikel:

Reacties

  • Ariana grande im your fan.

    wesley 15 november, 2014 16:23 Beantwoorden
  • Geef dit door aan ariana grande

    wesley 15 november, 2014 16:23 Beantwoorden
  • ik wil heeel heel heeel graag tickets voor ariana maar ik wil het voor goedkoop en ze zin toevallig 32 euro dus ik kan het kopen maar ik ben bang dat ze al uitverkocht zijn dan

    ilayda 17 november, 2014 13:20 Beantwoorden
  • ik zou heel graag willen naar het concert en ik wil goeie plaatsen weet iemand tips maar ja ik ga allll

    layla 17 november, 2014 13:22 Beantwoorden
  • Pingback: Ariana Grande in 2015 ook voor concert naar België

  • ze waren vandaag binnen 5/15 min uitverkocht

    anna 21 november, 2014 16:19 Beantwoorden
  • ik ben echt een van haar grootste fans maar ik was net te laat nu heb ik geen kaartjes wat ik heel graag zou willen

    anna 21 november, 2014 16:20 Beantwoorden
  • Ik ben verlieft op je . Kom snel groningen.

    I’m from the netherlands. Seatch for google transelate. Xxxxxxxxxxxxxxx

    steptom 22 november, 2014 03:06 Beantwoorden
  • Ik hou van ariana gande ze is super mooi
    🙂 :)??

    cece 26 november, 2014 20:30 Beantwoorden
  • Als het weer jouw concert is koop ik zeker wete als eeste een kastje¥)

    cece 26 november, 2014 20:33 Beantwoorden
  • I’m your biggest fan in the whole world OMG??

    Katelijn 12 december, 2014 15:55 Beantwoorden
  • I LOVE ARIANA GRANDE!!!!!!!!!!!!!!! ??? MAG IK ALSJE…ALSJE…ALSJE-BLLLLLIEFD EEN KAARTJE????!!!!!!!

    bonny 29 december, 2014 11:26 Beantwoorden
  • IK BEDOEL NATUURLIJK 2

    bonny 29 december, 2014 11:26 Beantwoorden
  • Yes yes yes ijndelijk ik heb de ticiets gekocht ijndelijk yeeeeeedeeeeeeeeeeeeeeeeee

    sultan 21 januari, 2015 19:06 Beantwoorden
  • Man wat en analfabeten hier. Ijndelijk , zeker wete, seatch

    WillyWortel 22 februari, 2015 02:03 Beantwoorden
  • omggg ik vind het balen dat ik niet kan gaan ik ben haar grootste fan oot en ze komt over 15 dagen hier bale jonge …………………………………….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ilayda 15 maart, 2015 14:42 Beantwoorden
  • heei ariana grande,

    I’m really big fan of yours
    I want to meet really super happy.
    you will please come to North Brabant Helmond in the Netherlands
    I’m really a big fan of yours please ??
    i beg you
    I am now on my knees to pray that you come

    Greetings Kelly V Hintum

    Kelly V Hintum 19 maart, 2015 13:55 Beantwoorden
  • Ik mag wel maar helaas waren er geen kaartjes:(Maar ik mag over 2 jaar met me bestie! en daar ben ik al blij mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Maar ik ben haar aller grootste fan en dat is gewoon zo!!!

    Marit 22 maart, 2015 00:04 Beantwoorden
  • i love jou ariana grande ik ben je grooste fan