De Nederlandse band Kensington gaf vanavond last minute een optreden in de Helling in Utrecht. Het optreden werd pas zondagochtend aangekondigd.
Kensington in de Helling
De helling in Utrecht werd zondagavond plat gespeeld door de Nederlandse band Kensington. De band is de kleine zalen ontgroeid en daarom was dit optreden in de kleine concertzaal de Helling éxtra bijzonder.
Kensington
De Utrechtse rockband Kensington werd opgericht in 2005. Op 28 oktober verscheen het vierde album Control van de rockband. Kensington brak door met de nummers Home Again en Streets. De band heeft in 2017 plannen om weer te gaan optreden in de Ziggo Dome.

Bron: nu.nl
Laatste berichten van Ankie Gunter (alles zien)
Foutje gezien? Mail de redactie.
Artikel Categorieën:
Nieuws
