Samen zullen rapper Jay-Z en Ashley Cole een restaurant gaan openen in het hartje van de Engelse hoofdstad Londen.
De voetballer en ex van Cheryl Cole zou dit kunnen gebruiken om eindelijk wat positieve publiciteit te genereren. In het restaurant zouden namelijk werkloze jongeren aangenomen worden. Volgens het Engelse blad ‘The Sun’ zijn de 2 bezig met het uitvoeren van de gemaakte plannen.
Het tweetal zou namelijk al zoeken naar een chefkok voor het restaurant en er wordt druk gezocht naar een geschikte locatie. Verder zal het pand ook onderdak moeten bieden aan een nachtclub. De naam is in ieder geval al bekend. In navolging van zijn restaurants zal de naam ’40/40′ gaan dragen zoals al meer restaurants van Jay-Z in Amerika heten.
Van de jaarlijkse opbrengst zal een deel worden geschonken aan goede doelen.
The 40/40 Club Commercial

- Guus Meeuwis met ‘Tour van Twee’ naar Amsterdam en Groningen - 23 juni, 2026
- Heideroosjes keren terug met clubtour ‘Blijven Schreeuwen 2027’ - 22 juni, 2026
- René Froger viert 65e verjaardag met ‘Show of the Year’ in Rotterdam Ahoy - 17 juni, 2026
Foutje gezien? Mail de redactie.

