Ariana Grande’s concert in Ziggo Dome geheel uitverkocht

Geschreven door op 21 november 2014 om 11:54
Ariana Grande - Credits: By Rachel Ann Selvin - Wikimedia Commons (CC BY-SA 4.0)

Het concert van Ariana Grande in de Ziggo Dome op vrijdag 29 mei 2015, was binnen tien minuten uitverkocht. Hoe kom je nu nog aan tickets?


Ariana Grande’s langverwachte concert is eindelijk daar. Ongeveer een week terug werd bekendgemaakt dat Ariana Grande naar Nederland zou komen voor een concert. Vorige week schitterde de tienerster met een gastoptreden tijdens The Voice of Holland. Alle Nederlandse fans zijn door het dolle heen en de tickets vlogen dan ook zeer snel de deur uit.

Ariana Grande Uitverkocht

Het concert van Ariana Grande in de Ziggo Dome ging vanmorgen om 10 uur in de verkoop via de website van Ticketmaster. Binnen 10 minuten was het concert volledig uitverkocht. Het concert in het sportpaleis in Antwerpen volgde een uur later. Eerder deze week vond een aparte pre-sale plaats via de App Fahlo. Tijdens deze speciale pre-sale ging een deel van de kaarten al vroegtijdig in de verkoop.

 

Grote teleurstelling bij fans

Tot grote teleurstelling van veel fans, was het concert van Ariana Grande binnen tien minuten compleet uitverkocht. Facebook en Twitter ontplofte toen bleek dat de kaarten binnen een paar minuten volledig uitverkocht waren.

Veel fans hebben geen kaarten kunnen bemachtigen. De teleurstelling is dan ook groot. Veel fans uitten hun frustratie op Twitter en Facebook over problemen tijdens de voorverkoop. Veel klachten gingen over storingen op de website van ticketmaster. Andere fans stonden een uur van tevoren in de wachtrij maar kwamen hier niet doorheen.

Hoe kom je nu nog aan tickets

Heb je helaas geen tickets voor Ariana Grande kunnen bemachtigen? Er zijn gelukkig nog een aantal manieren om toch aan kaarten te kunnen komen. Neem bijvoorbeeld eens een kijkje bij deze site. Dit is een secundaire ticketshop waar op dit moment nog wel tickets worden aangeboden voor Amsterdam en Antwerpen. Bij secundaire ticketshops betaal je soms wat meer voor je tickets. Wil je dit concert absoluut niet missen?  Dan is dit een veilige manier om toch aan concertkaarten te komen.

  • Tip: Wegens de enorme vraag naar kaarten raden wij je aan om niet te lang te wachten met het zoeken naar tickets.
  • Tip: Ga je vanuit Nederland naar het concert in Antwerpen? Dan is het verstandig om je vervoer alvast te regelen. Reserveer je treinreis alvast vooraf zodat jij zeker bent van vervoer.

 

 

The Honeymoon Tour

Het Ariana Grande concert in Amsterdam en Antwerpen is onderdeel van The Honeymoon-Tour. Tijdens het concert zullen ongetwijfeld hits zoals Problem & Bang Bang voorbijkomen. Met deze nummers scoorde Ariana Grande enorme hits wereldwijd. We zullen in de toekomst ongetwijfeld nog veel horen van deze absolute mega ster!

 

Foutje gezien? Mail de redactie.​

The following two tabs change content below.

Ruben Meijer

Ruben Meijer, Webredacteur bij www.artiestennieuws.nl
Deel artikel:

Reacties

  • Stond al vanaf 8.30uur ingelogd op ticketmaster, hoopte op 4 kaartjes om samen met mijn dochter, nichtje en mijn zus een super leuke avond te beleven in Ziggo Dome, Ariana Grande… plotseling, net toen het 10.00uur werd en de kaartverkoop startte ging het mis…ineens stond ik in een wachtrij en 30 minuten later waren kaartjes dus allemaal al weg…balen! Nu hopen op een extra concert…. want tickets via via open zijn voor de meesten niet te betalen hoe graag ik het ook zou willen:(

    J. 21 november, 2014 12:43 Beantwoorden
  • Het was gewoon te verwachten! Ik stond al vroeg online en toch in de wachtrij terecht gekomen. Ik moet vanmiddag 3 tieners die super fans zijn gaan troosten. Het is gewoon niet leuk zo! Je komt zo moeilijk in de wachtrij tijdens de drukte. Ik geef het gewoon op! De laatste kaarten zijn gewoon te duur. Wij hopen maar op een extra concert van de artiest!

    MF zegt 21 november, 2014 13:53 Beantwoorden
  • dit is echt niet leuk meer..stond ook in wacht..kreeg toen een referentiecode en huppla eruit..niet meer beschikbaar
    🙁 verdrietige meisjes nu in huis…

    Natasha 21 november, 2014 13:58 Beantwoorden
  • De mensen die binnen een uur de kaartjes te koop zetten via diverse sites zijn te traceren. Je hebt dan echt niet de intentie gehad om zelf naar het concert te gaan. Ik zeg: opsporen en kaartjes inleveren. Wat een tuig. En dan druk ik me nog héél netjes uit. Wat een klereleiers!

    NA 21 november, 2014 14:02 Beantwoorden
  • Hier hetzelfde probleem, in de wachtrij en knal daar kun je opnieuw beginnen. Ariana kom nog een keer heel snel naar Nederland… 5 verdrietige dametjes….

    Jeanine 21 november, 2014 14:16 Beantwoorden
  • Ongelooflijk heel de ochtend op de klok aan het kijken is het al 10:00 uur yes en hopen dat ik mijn meisje blij mocht gaan maken , helaas niet leuk net als velen een verdrietig meisje op de bank

    Claudia valerie 21 november, 2014 14:57 Beantwoorden
  • Ik werd om 9:45 in de wachtrij gezet, een kwartier voor de verkoop en om 10:11 was mijn betaling afgerond en had ik de kaartjes! 2 kaarten staanplaatsen!!! Heel erg blij, had dit niet zo snel verwacht 🙂

    Kan niet geloven dat ik met mijn vriendin Ariana ga zien. Zin in!!!

    Arianator 21 november, 2014 15:03 Beantwoorden
  • Jammer voor 4 pubers die dol graag er naar toe hadden gegaan. Ik zat er helemaal klaar voor, maar kwam in een wacht rij en greep mis. Stonden er inderdaad genoeg op van die sites waar ze voor het dubbele gingen en zelfs na het sluiten 3 dubbele. Dan is het toch echt niet meer leuk om naar een concert te gaan. Hopelijk dat Ariana beslissingen gaat nemen om maar extra concerten te geven. Vanmiddag maar eerst mijn dochters troosten.

    Miriam 21 november, 2014 15:20 Beantwoorden
  • Ik had kaartjes moest alleen nog op okay drukken voor betaling met cc en toen kwam er een fout melding van ticketmaster!! Kon niet meer verder, kaartjes weg, want toen ik er eindelijk weer op was was t uitverkocht! Gemaild en dan krijg je te horen dat t aan mijn cc ligt. Nou daar bestel en betaal ik van alles mee en dat gaat echt nooit mis.

    Rita 21 november, 2014 15:40 Beantwoorden
  • Ik zat om even 9u al in de wachtrij en ben toch 2keer terug gegaan naar het begin, om 10:03 mocht ik verder maar toen waren er al geen eerste ring kaarten meer, en tweede ring niet naast elkaar. Jammer dacht ik nog Maar toen ik ging Googlen en om 10:05 op diverse bureaus zag dat ze meer dan 200 kaarten aanboden steeg mijn bloeddruk pas echt, dit soort Maffia praktijken moeten eens een halt worden toegeroepen, schandalig gewoon.

    Papa van een verdrietige fan 21 november, 2014 15:56 Beantwoorden
  • Hier precies hetzelfde.. Netjes op tijd ingelogd en om 10.00 uur lig je eruit en krijg je een referentiecode… En dan die prijzen op andere sites!! Te zot voor woorden! Ik ben al de hele dag laaiend hierover, dacht je gezellig met je dochtertje naar een concert te kunnen gaan…

    Vief 21 november, 2014 16:49 Beantwoorden
  • Ik stond ook op de w8lijst en toen ben ii naar een andere website egaan voor 240 euro niet normaal!! Maar geb ny wel 1e rang kaarten.

    Schandalig 21 november, 2014 17:08 Beantwoorden
  • Om 9.30 ingelogd en keurig gewacht. (geen pagina ververst!!!).
    Om 10.15 kreeg ik toegang en de kaarten waren al weg.
    Toch nog 10 minuten blijven proberen (in het verleden lukte dit ook al eens en ik kreeg wel een melding dat er 2 stoelen vrij waren, maar niet naast elkaar….) en opeens had ik om 10.25 uur 2 stakaarten (tegen normaal tarief). Ik ga nu mijn dochter heel blij maken met de kerst.

    Mama heeft kerstkado 21 november, 2014 17:26 Beantwoorden
  • Stond 7 uur !!!! al ingelogd, speciaal eerder opgestaan 🙂 2 laptops aan en 2 ipads…kwam inderdaad rond 9 uur in wachtrij….tot 10 uur gewacht, en jaaaa rond 10.05 kon ik kaarten selecteren op 1 laptop, mooi eerste ring, rij 1!!! helemaal top. 10.06 betaling afgerond en tickets zijn binnen!!

    Brigitte 21 november, 2014 17:36 Beantwoorden
  • Was er super optijd, ik wilde zo graag kaarten voor mij en mij vriendin ! Maar al zo snel uitverkocht 🙁

    Dochter 21 november, 2014 17:47 Beantwoorden
  • Jaaaa jaaa jaa jaa jaa ik heb ze!! Suuuuuper blij!! 🙂

    Roos 21 november, 2014 18:04 Beantwoorden
  • Mama regeld het wel jongen…. Wat jammer ik was ook super optijd, mijn zoon wilde zo graag. Met 2 ipads tegelijk….
    niet gelukt, 3 x eruit gegooid en idd dan die andere sites wat een schoften om zoveel te vragen !
    Op deze manier is het niet eerlijk.
    Vroeger heel de nacht wachten bij het VVV voor kaartjes maar dan had je ze wel !
    Mijn mannetje heeft verdriet

    Daisy Houtman 21 november, 2014 18:25 Beantwoorden
  • Gelukkig kaartjes weten te bemachtigen voor Antwerpen met mijn zusje! Ook al zijn ze dertig euro (!) duurder dan via ticketmaster.

    Lieuwe 21 november, 2014 18:27 Beantwoorden
  • niet gelukt stond in de wacht rij maar helaas! uiteindelijk toch kaartjes gevonden voor een heel mooi bod ik ben in love!! 🙂

    Ariana fan 21 november, 2014 18:30 Beantwoorden
  • ik heb kaartjes voor haar concert je moet het gewoon bij topticketshop kopen

    Ariantor forever 21 november, 2014 18:42 Beantwoorden
  • Heb afgelopen zaterdag meteen kaartjes besteld, super blij!

    Noa 21 november, 2014 18:57 Beantwoorden
  • ZE IS M’N GROOTSTE IDOOL, MAAR IK MAG HELAAS NIET VAN M’N MOEDER DUS PROBEER IK VOOR M’N LIEVE NEEF TE WINNEN VOOR ELKE WIN-ACTIE OMDAT IK WEET DAT HET HEEL VEEL VOOR HEM BETEKENT. HIJ IS HEEL ERG VERDRIETIG DAT IE GEEN TICKETS HEEFT, EN OMDAT IK VEEL VAN HEM HOU WIL IK DEGENE ZIJN DIE HEM HAPPY MAAKT 🙂 IK HOOP ECHT DAT IK ZAL WINNEN. Xx

    Anoniem Grand 21 november, 2014 19:13 Beantwoorden
  • Mijn vader heeft tickets besteld, we gingen voor 1e ring maar die was niet beschikbaar , gelukkig nog staplaatsen weten te bemachtigen
    kan niet wachten tot 29 Mei!!

    Arianator 21 november, 2014 19:50 Beantwoorden
  • Heel veel mensen hebben voor mij en mijn vrienden geprobeerd kaartjes te krijgen waren op tijd ingelogd alleen geen kaartjes ik baal zo erg dus als iemand nog 8 kaartjes heeft KOM NAAR MIJ!! ik baal als een stekker! :'(

    Liselotte 21 november, 2014 20:03 Beantwoorden
  • Hier ook op tijd ingelogd is het 10 uur weer in wachtstand eindelijk door uitverkocht nou daar gaat het verjaardagscadeau voor mijn dochter!! En op de andere sites schandalig dat de prijzen daar 3 x over de kop gaan en op marktplaats staat het er vol mee profiteurs! En oplichter!! Waardeloos

    Kim 21 november, 2014 20:42 Beantwoorden
  • Ingelogd om 9.36 paar keer een F5 om te verversen. Exact om 10.00 kwam ik binnen en heb gelijk kaarten voor de eerste ring gekocht. Geen wachtrij gehad niets. Betaling via ideal om 10.07 was ik klaar. Geen enkele storing had maar 1 computer aan.

    Ellen 21 november, 2014 21:02 Beantwoorden
  • Om 09:45 uur ingelogd op ticketmaster en kwam in een wachtrij terecht. 10.02 uur was ik uit de wachtrij en kon via ticketmaster onze kaarten bestellen. Werkelijk elke mogelijkheid voor een normale kaart zonder extra’s was voor mij onmogelijk te boeken. Bij 4 kaarten was het al teveel. Zowel bij staan als zitplaatsen. Bellen naar het 09.00 nr. ook een wachtrij en vervolgens om 10:15 uitverkocht.
    Kaarten + extra (goody bag of meet and great) van + €140 p.stuk waren wel te krijgen. Waar hebben we het over? Voor een modaal gezin niet te doen.
    Ik vraag me af hoeveel mensen een kaartje van €42,50 hebben kunnen krijgen.
    Heb mijn dochters helaas moeten teleurstellen.

    Paola Lisman 21 november, 2014 21:06 Beantwoorden
  • om 8 uur laptop en computers aangezet.. Om kwart over 9 ging ik refreshen op de pagina en kwam ik in een wachtlijst.. Om 10:04 was ik al uit de wachtlijst en heb ik 2 staanplaatsen kunnen bemachtigen!! 😀 ben zo blij! Ben als sinds 2009 fan van haar, she is awesome! Tiny Elephant forever

    Lily 21 november, 2014 21:27 Beantwoorden
  • IK HEB KAARTEN!!!!
    alleen niet van ticketmaster.
    heb er nu 119 euro voor betaald mn spaargeld is nu wel voor de helft op maar dat is het waard ik ben haar allergrootste faaaan!!!!!!!

    Biggest fan van ari 21 november, 2014 21:29 Beantwoorden
  • Waarom mag je 8 kaartjes per persoon kopen? Zo werkt ticketmaster toch de ihandel op marktplaats toch in de hand. Het is toch absurd dat er nu meer dan €200 per kaartje betaald wordt. Hoe leg ik dit een verdrietige tiener uit?

    Marco 21 november, 2014 21:41 Beantwoorden
  • Hier hetzelfde verhaal. Op tijd ingelogd. 10.10 uur er doorheen. Alleen nog dure tickets verkrijgbaar. Antwerpen geprobeerd. Yes, kaarten beschikbaar. Tijdens invullen werd ik eruit gegooid. Opnieuw proberen en toen: uitverkocht! Uiteindelijk is het toch nog gelukt om in Keulen 3 kaartjes te krijgen. Dochter en vriendin door het dolle heen :).

    martina 21 november, 2014 21:57 Beantwoorden
  • Ook ik was om 9.15 al ingelogd maar kwam er uiteindelijk toch niet door om 10 uur….. Uiteindelijk op de valreep nog kaartjes weten te bemachtigen voor Duitsland!!!!!

    Annet 22 november, 2014 00:26 Beantwoorden
  • vandaag een nichtje van 14 heeeeeeel blij gemaakt het heeft wat moeite en stress gekost… MAAR…. 2 VIP kaartjes voor die lieve gup kunnen krijgen!

    Blij tante 22 november, 2014 00:32 Beantwoorden
  • Gisteravond mog twee kaarten in antwerpen besteld. Meet and greet, waren wel duur maar alles over voor mijn prinsesje

    Dotje 22 november, 2014 08:09 Beantwoorden
  • Als nog mijn meisje blij gemaakt via anderen site toch nog kaarten blij

    Claudia valerie 22 november, 2014 10:24 Beantwoorden
  • bij topticketshop kan je gewoon bestellen dat zijn geen oplichters. gewoon een goeie site heb ik ook kaartjes gehaald

    saskia 23 november, 2014 16:00 Beantwoorden
  • Love Ariana grande

    jeffrey 23 november, 2014 17:21 Beantwoorden
  • yes! yes! yes! ik heb kaartjes voor het concert!!!
    ik ben zo blij!
    ik kan echt niet wachten er te staan zwingen en dansen.
    mijn vader had ze geregeld.
    ik kwam thuis van school, ik vroeg hoe het was gegaan.
    en hij stelde me eerst teleur, het was een kerstcadeau maar
    hij kon me niet tot kerst verdrietig laten. dus kwam ik na beneden voor eten, zat er een envelop met DE KAARTJES!!!
    ik was ongelofelijk blij!!

    kamilla 14 december, 2014 20:33 Beantwoorden
  • Pingback: Ariana Grande geeft extra concert in Ziggo Dome