Dat rappers van feesten houden is wel bekend en dat dit gepaard gaat met geld uitgeven is ook wel bekend. Jay-z lijkt echter de overtreffende trap te zijn.
Afgelopen zondag was hij zijn album ‘Watch The Throne’ aan het vieren in een club. Of Kayne West en Beyonce er bij waren is niet bekend. Wel bekend is de rekening die Jay-z aan het eind van de avond diende af te tikken. Hierop stond voor 175.000 euro aan champagne. Maar als de rapper het naar zijn zin heeft zit er voor het personeel ook nog een beloning in het verschiet. Hij gaf namelijk een fooi van 35.000.
Must be nice…
Kanye West, Jay-Z – H*A*M

Laatste berichten van Artiesten Nieuws (alles zien)
- Guus Meeuwis met ‘Tour van Twee’ naar Amsterdam en Groningen - 23 juni, 2026
- Heideroosjes keren terug met clubtour ‘Blijven Schreeuwen 2027’ - 22 juni, 2026
- René Froger viert 65e verjaardag met ‘Show of the Year’ in Rotterdam Ahoy - 17 juni, 2026
Foutje gezien? Mail de redactie.
Artikel Tags:
Jay-Z
