De mannen van Westlife hebben hun verontschuldigingen aangeboden aan hun fans voor hun muziek. Nicky gaf toe dat de groep in het verleden veel fouten heeft gemaakt. “We hebben nummers opgenomen, die we nooit hadden moeten opnemen. Als we terug kijken dan denken we, ‘O god, dat was echt verschrikkelijk’.”
Volgens de jongens zijn ze inmiddels wel volwassen geworden. Al die foute muziek lag op hun weg naar volwassenheid. “In kamers zitten en knikken was het enige wat we voorheen deden”, voegt Nicky toe. Gelukkig realiseren de mannen zich hun fouten en zullen we in de toekomst andere muziek te horen krijgen van Westlife.
Westlife is medio mei begonnen met de ‘Where We Are’-tour.
ArtiestenNieuws.nl
Laatste berichten van Artiesten Nieuws (alles zien)
- Guus Meeuwis met ‘Tour van Twee’ naar Amsterdam en Groningen - 23 juni, 2026
- Heideroosjes keren terug met clubtour ‘Blijven Schreeuwen 2027’ - 22 juni, 2026
- René Froger viert 65e verjaardag met ‘Show of the Year’ in Rotterdam Ahoy - 17 juni, 2026
Foutje gezien? Mail de redactie.


