Het nieuwe album van Alicia, ‘Girl On Fire’, wordt 26 November gereleased. Ze gaat hierop samenwerken met de Engelse Emili Sande en de eveneens Engelse band The XX.
Verder verklaarde ze de titel. Ze voelde zich voordat ze dit album maakte als een leeuw opgesloten in een kooi, een verkeerd begrepen meisje dat niemand echt kende. Ze vond het tijd worden om te veranderen. Ze voelt zich nu een meisje in vuur en vlam, de leeuw is los!
Het nieuwe album staat dus symbool voor een nieuw begin, een frisse start.
Meer is er nog niet bekend over haar nieuwe album. Zo twitterde ze: “Ive been DYING 2share this news w/U! U will have 2peek inside my diary 2 find out! The #girlonfire movement begins NOW!”
Een van Alicia’s eerste nummers waar ze duidelijk nog dat brave meisje is:
Alicia Keys – No One

- Guus Meeuwis met ‘Tour van Twee’ naar Amsterdam en Groningen - 23 juni, 2026
- Heideroosjes keren terug met clubtour ‘Blijven Schreeuwen 2027’ - 22 juni, 2026
- René Froger viert 65e verjaardag met ‘Show of the Year’ in Rotterdam Ahoy - 17 juni, 2026
Foutje gezien? Mail de redactie.

