Cabaretier Jochem Myjer heeft besloten om op zijn eigen manier zijn verplegers op de neuroafdeling te bedanken voor hun goede zorg.
Hij wilde dat de medewerkers van de verpleegafdeling de waardering kregen die ze in zijn ogen verdiende. Hij deed dit door middel van een taart, niet zomaar een taart maar Jochem gaf en een eigen draai aan.
Op de taart stond namelijk ‘Alles voelt beter zonder katheter’. De cabaretier had deze tekst speciaal op de taart laten zetten voor de mensen die zorg voor hem droegen toen hij onlangs werd geopereerd aan zijn ruggenmerg. Daar zat namelijk een goedaardige tumor. Jochem deelde alles met zijn fans en volgers door een foto van het litteken direct op zijn Twitter te zetten. Ook een foto van de bewuste taart kan je hier vinden.
Jochem Myjer imitaties

- Guus Meeuwis met ‘Tour van Twee’ naar Amsterdam en Groningen - 23 juni, 2026
- Heideroosjes keren terug met clubtour ‘Blijven Schreeuwen 2027’ - 22 juni, 2026
- René Froger viert 65e verjaardag met ‘Show of the Year’ in Rotterdam Ahoy - 17 juni, 2026
Foutje gezien? Mail de redactie.

