De Vrienden van Amstel LIVE 2021 gaat door als digitale editie

Geschreven door op 12 januari 2021 om 12:57
De Vrienden van Amstel LIVE 2021 - Foto: Ben Houdijk (presskit Vrienden van Amstel LIVE)

De Vrienden van Amstel LIVE 2021 gaat alsnog door. Het muziekfeest vindt op zaterdag 16 januari digitaal plaats en is via een livestream te volgen.

Vrienden van Amstel LIVE krijgt digitale editie

In de week dat de grootste kroeg van Nederland zijn deuren voor het publiek zou openen, blijft het nu stil in Rotterdam Ahoy. Maar die stilte duurt niet lang! Op zaterdag 16 januari vindt de 23e editie van De Vrienden van Amstel LIVE alsnog plaats in een lege Rotterdam Ahoy.

Bierbrouwer Amstel en producent Tribe Company hebben samen met een waslijst aan artiesten de handen ineen geslagen om het nieuwe jaar alsnog feestelijk te openen, met een twee uur durende livestream. Speciaal voor deze editie is een decor ontwikkeld waar artiesten veilig op 1.5 meter kunnen optreden. Tickets zijn via deze link gratis te bestellen.

De line-up van deze bijzondere editie bestaat uit niemand minder dan: Armin van Buuren, Guus Meeuwis, André Hazes, Snelle, Thomas Acda, Paul de Munnik, Willeke Alberti, Rolf Sanchez, Nick & Simon, Typhoon, Diggy Dex, Suzan & Freek, VanVelzen, Dinand, Maan, Kraantje Pappie, Duncan Laurence, Paul de Leeuw en Jochem Myjer.

 

Bron: Persbericht Amstel

Foutje gezien? Mail de redactie.​

The following two tabs change content below.
Deel artikel:

Reacties

  • Als je je wilt inschrijven krijg je een kalender te zien waarop je moet klikken om je geboortedatum in te vullen. Ik ben al een kwartier aan het terugscrollwn! Kan dat niet anders?

    Anoniem 15 januari, 2021 12:41 Beantwoorden
  • Als je je wilt inschrijven voor de livestream moet je op de kalender klikken voor je geboortedatum. Dat duurt erg lang, omdat je terug moet tikken per maand. Kan het niet op een andere manier?

    Riëtta Buter 15 januari, 2021 12:44 Beantwoorden
  • Ja je moet op 2021 klikken, dan krijg je de jaartallen te zien

    Yvonne 15 januari, 2021 15:23 Beantwoorden
  • Steen goed

    Anoniem 16 januari, 2021 00:01 Beantwoorden
  • Prachtig

    Anoniem 16 januari, 2021 00:02 Beantwoorden
  • Steen goed

    J koppert 16 januari, 2021 00:04 Beantwoorden
  • Geweldig, het voelt als een avondje uit. Zin in

    Anoniem 16 januari, 2021 00:21 Beantwoorden
  • Ik krijg de mail met instructies niet. En ja, het mail adres klopt. Heb een kasrt. Hoe nu verder

    Anoniem 16 januari, 2021 18:17 Beantwoorden
  • Hoe log je straks in? Komt er een link?

    Anoniem 16 januari, 2021 19:29 Beantwoorden
  • Hoe log je straks in. Komt er een link?

    Anoniem 16 januari, 2021 19:29 Beantwoorden
  • Nog steeds geen beeld klopt dat?

    Anoniem 16 januari, 2021 19:48 Beantwoorden
  • Prachtig MOOi gedaan

    Menno koopmans 16 januari, 2021 21:11 Beantwoorden
  • Hoe heet de drummer??? Steengoed!

    Anoniem 16 januari, 2021 21:23 Beantwoorden
  • Hoe heet de drummer?? Hij is steengoed!

    Anoniem 16 januari, 2021 21:24 Beantwoorden
  • Jimmy van den Nieuwenhuizen, hij is zéker steengoed

    Anoniem 16 januari, 2021 21:50 Beantwoorden
  • Super feestje!!!
    Heerlijk!!!

    Tamara 16 januari, 2021 21:50 Beantwoorden
  • Heerlijk avondje soms tranen in mijn ogen geweldig gedaan allemaal

    Anoniem 16 januari, 2021 21:51 Beantwoorden
  • Komt er nog een herhaling of op videoland ofzo te staan voor als je het gemist hebt?

    Anoniem 16 januari, 2021 21:52 Beantwoorden
  • Komt er nog een herhaling of komt het nog op videoland of een andere app te staan?

    Dewi 16 januari, 2021 21:53 Beantwoorden
  • Ik dans de tegens van de vloer hahaaha

    Anoniem 16 januari, 2021 21:53 Beantwoorden
  • Zo gezellig net als of ik er echt bij bent

    Anoniem 16 januari, 2021 21:54 Beantwoorden
  • Het is zo gezellig het is net of ik er bij ben.

    Paula 16 januari, 2021 21:56 Beantwoorden
  • Het is zo gezellig hahaha dansen dansen

    Paula 16 januari, 2021 21:56 Beantwoorden
  • Weet iemand tot hoe laat het duurt? Dan trek ik nog een fles wijn open!!! Geweldig!!!!

    Anoniem 16 januari, 2021 22:01 Beantwoorden
  • Wie is dit???? Goed!!!

    Anoniem 16 januari, 2021 22:02 Beantwoorden
  • Ava watte??

    Wel erg goed

    Paula 16 januari, 2021 22:04 Beantwoorden
  • Ava watte??

    Wel erg goed

    Martin 16 januari, 2021 22:04 Beantwoorden
  • Geweldig genieten

    Anoniem 16 januari, 2021 22:04 Beantwoorden
  • Zo goed, geweldig echt genieten en wat hebben we dit gemist!! Zo blij met deze live stream!

    Anoniem 16 januari, 2021 22:09 Beantwoorden
  • Geweldig! Vaak hele mooie combinaties zoals André en Rolf. Maar ook improvisatie van Maan met Mexico. Mijn oordeel over haar is bijgesteld. Petje af voor deze artiesten, die dit pro deo doen. Jammer dat andere grote artiesten, waarvan wel liedjes door deze pro deo vertolkt werden, verstek lieten gaan. Heerlijke avond zo! Bedankt!!!

    Anoniem 16 januari, 2021 22:15 Beantwoorden
  • Thxx!! Een heerlijke feestje thuis gebrouwen met jullie?

    Anoniem 16 januari, 2021 22:16 Beantwoorden
  • Complimenten jongens en meiden het was geweldig. Tot volgend jaar!!

    Anoniem 16 januari, 2021 22:20 Beantwoorden
  • Complimenten jongens en meiden het was geweldig. Tot volgend jaar!!

    Martin, Paula en Tamara 16 januari, 2021 22:21 Beantwoorden
  • Heel erg leuk, we hebben genoten???

    Anoniem 16 januari, 2021 22:25 Beantwoorden
  • Heel erg leuk, we hebben genoten???

    Anna 16 januari, 2021 22:26 Beantwoorden
  • Superleuk, verrassend echt n topavond! Tot volgend jaar in Ahoy?

    Anoniem 16 januari, 2021 22:26 Beantwoorden
  • Superleuk swingend en verrassend! Thanx voor de topavond!

    Anoniem 16 januari, 2021 22:27 Beantwoorden
  • Hoe heette die jongen bij dat nummer van Armin van Buuren. Iets van avalant??
    Ps nie Duncan maar die andere dus

    Anoniem 16 januari, 2021 22:30 Beantwoorden
  • Lied van Marco Borsato, gezongen door Rolf en André en met als slot Acda met mondharmonica, kan ik wel blijven herhalen met beluisteren. Zo mooi!!!!

    Anoniem 16 januari, 2021 22:51 Beantwoorden
  • Lied van Marco Borsato, gezongen door Rolf en André en met als slot Acda met mondharmonica, kan ik wel blijven herhalen met beluisteren. Zo mooi!!!!

    Hannie 16 januari, 2021 23:00 Beantwoorden
  • Waar is ‘t feestje? Hier was ‘t feestje. Genoten!

    Hannie 16 januari, 2021 23:10 Beantwoorden
  • Het was een geweldige avond, genieten. Heeeeel goed. Becankt