Gerard Joling heeft tijdens het Buma Harpen Gala de publieksprijs voor het Beste Nederlandse Lied uit 2009 gewonnen. Het nummer Engel van mijn hart won.

Gerard Joling | Persfoto BME Bookings
Gerard Joling zingt Beste Nederlandse Lied
Gerard zingt Beste Nederlandse Lied. Dit bleek vanavond tijdens het Buma Gouden Harpen Gala. Gerard won de prijs voor het nummer Engel van mijn hart, dat oorspronkelijk door de Toppers werd gezongen tijdens het Nationaal Songfestival in 2009.
Het Beste Nederlandse Lied wordt bepaald door het publiek en wordt gekozen uit tien nominaties. De nominaties zijn een selectie van de best verkochte en meest gedraaide Nederlandse songs van het afgelopen jaar.
Bron: Telegraaf.nl
Laatste berichten van Artiesten Nieuws (alles zien)
- Guus Meeuwis met ‘Tour van Twee’ naar Amsterdam en Groningen - 23 juni, 2026
- Heideroosjes keren terug met clubtour ‘Blijven Schreeuwen 2027’ - 22 juni, 2026
- René Froger viert 65e verjaardag met ‘Show of the Year’ in Rotterdam Ahoy - 17 juni, 2026
Foutje gezien? Mail de redactie.

