Hiphopper Curtis Jackson, alias voor 50 Cent, is afgelopen week opgenomen in het ziekenhuis! De 36-jarige ster deed dit naar langdurige klachten aan zijn maag, dat suggereert althans XXLMag, die een bron dichtbij 50 ondervraagde.
Volgens de website kampt de rapper met een maagvirus en moet hij voor verdere behandeling de komende dagen nog in het ziekenhuis blijven.
Zelf twitterde de ster uit Queens ook nog een foto, met de vermelding dat zijn toekomstplannen ongewijzigd blijven. ‘my gangsta grillz LOST TAPE is done so it will be out on time.’ weet de gangster ons te melden op het medium.
Later liet hij weer van zich weten dat hij niet onder het mes wilt, het zit de rapper dus behoorlijk dwars dat hij nu niet zijn gang kan gaan.
Volgens hiphop-vriend DJ Drama is zijn gezondheid aan de herstellende hand, en kan hij binnenkort hoogstwaarschijnlijk verder met zijn rol als platenbaas en het afronden van een nieuw album.
Duidelijk dat 50 de komende tijd nog even niet ‘In Da Club’ te zien zal zijn! Denken jullie dat hij zijn werk weer snel oppakt? Laat het ons weten!
Overzicht van 50 Cent Nieuws
- Guus Meeuwis met ‘Tour van Twee’ naar Amsterdam en Groningen - 23 juni, 2026
- Heideroosjes keren terug met clubtour ‘Blijven Schreeuwen 2027’ - 22 juni, 2026
- René Froger viert 65e verjaardag met ‘Show of the Year’ in Rotterdam Ahoy - 17 juni, 2026
Foutje gezien? Mail de redactie.

