Will.i.am, Ne-Yo en David Guetta gaan samen de studio in voor het nieuwe album van de Black Eyed Peas zanger. Ne-Yo bevestigde de samenwerking voor de plaat.
“Will.i.am is een goed persoon en ook nog eens een muzikaal genie”, aldus de ‘Beautifull Monster’ zanger tegenover Capital FM.
Het is een voorrecht
Ne-Yo voegde er aan toe dat hij het een voorrecht vindt om met zoveel grote artiesten samen te werken. “Welke reden God ook heeft om mij samen te laten werken met artiesten van dit formaat, Will.i.am is er in ieder geval een van.”
Will.i.am is gedreven
“Hij is niet arrogant, maar juist gedreven. Hij doet het voor de muziek. In mijn ogen zijn het juist die mensen die succesvol kunnen worden. Mensen die muziek maken om de juiste redenen.”
Will.i.am ft. Eva Simons – This is love

Overzicht van Will.i.am Nieuws
- Guus Meeuwis met ‘Tour van Twee’ naar Amsterdam en Groningen - 23 juni, 2026
- Heideroosjes keren terug met clubtour ‘Blijven Schreeuwen 2027’ - 22 juni, 2026
- René Froger viert 65e verjaardag met ‘Show of the Year’ in Rotterdam Ahoy - 17 juni, 2026
Foutje gezien? Mail de redactie.

