JENNIE van de K-popgroep BLACKPINK heeft begin maart haar eerste solo-album Ruby uitgebracht. Het is haar eerste volledige plaat onder eigen naam.
Eigen koers naast BLACKPINK
Met Ruby zet JENNIE een grote stap in haar solocarrière, los van de wereldwijd populaire meidengroep. Op het album werkt ze samen met diverse internationale artiesten, onder wie de Amerikaanse rapper Doechii.
Singles vooraf
De plaat werd opgebouwd met voorafgaande singles als Mantra, waarmee de zangeres haar eigen, zelfverzekerde geluid neerzette. Het album bevestigde haar status als een van de meest gevolgde K-popartiesten van het moment.
Bron: GRAMMY
Laatste berichten van Djuna Vaesen (alles zien)
- Phoebe Bridgers kondigt nieuw album ‘Lost Weekend’ aan - 25 juni, 2026
- Zanger van The Killers brengt nieuw soloalbum uit - 23 juni, 2026
- Stalker van BTS-ster Jungkook krijgt voorwaardelijke celstraf - 23 juni, 2026
Foutje gezien? Mail de redactie.

