Selena Gomez en producer benny blanco hebben op 21 maart hun gezamenlijke album I Said I Love You First uitgebracht. Het stel, dat kort daarvoor zijn verloving bekendmaakte, verwerkte het eigen liefdesverhaal in de plaat.
Een muzikaal liefdesverhaal
Het album vertelt volgens het koppel hun verhaal: van de tijd voordat ze elkaar kenden tot aan hun relatie en de blik op de toekomst. De plaat werd voorafgegaan door de singles Scared of Loving You en Call Me When You Break Up, die laatste samen met Gracie Abrams.
Van koppel naar studioduo
Voor Gomez is het haar eerste albumproject in enkele jaren. Blanco, bekend als hitproducer voor tal van popsterren, tekende mede voor de productie, samen met onder anderen FINNEAS.
Bron: GRAMMY
Laatste berichten van Djuna Vaesen (alles zien)
- Phoebe Bridgers kondigt nieuw album ‘Lost Weekend’ aan - 25 juni, 2026
- Zanger van The Killers brengt nieuw soloalbum uit - 23 juni, 2026
- Stalker van BTS-ster Jungkook krijgt voorwaardelijke celstraf - 23 juni, 2026
Foutje gezien? Mail de redactie.

