Selena Gomez en benny blanco brengen samen album uit

Geschreven door op 21 maart 2025 om 14:06
Selena Gomez - Credits Lunchbox LP - Wikimedia Commons (CC BY 2.0)

Selena Gomez en producer benny blanco hebben op 21 maart hun gezamenlijke album I Said I Love You First uitgebracht. Het stel, dat kort daarvoor zijn verloving bekendmaakte, verwerkte het eigen liefdesverhaal in de plaat.

Een muzikaal liefdesverhaal

Het album vertelt volgens het koppel hun verhaal: van de tijd voordat ze elkaar kenden tot aan hun relatie en de blik op de toekomst. De plaat werd voorafgegaan door de singles Scared of Loving You en Call Me When You Break Up, die laatste samen met Gracie Abrams.

Van koppel naar studioduo

Voor Gomez is het haar eerste albumproject in enkele jaren. Blanco, bekend als hitproducer voor tal van popsterren, tekende mede voor de productie, samen met onder anderen FINNEAS.

Bron: GRAMMY

Djuna Vaesen

Foutje gezien? Mail de redactie.​

Deel artikel:

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Artikel Tags:
·