Gister is bekend geworden dat Rihanna te horen zal zijn op het nog te verschijnen album van Coldplay. Er is nog niks gelekt dus op 24 oktober weten we meer.
De naam van het album weten we wel al : Mylo Xyloto. Chris Martin gaf toe een beetje zenuwachtig te zijn om de zangeres te vragen: ‘We moesten optreden in Las Vegas en daar durfde ik haar te vragen of we een kans maakten. Het was heel Hugh Grant-achtig allemaal, ik stond echt te stotteren.’
Het nummer waarop we het duet kunnen horen heet ‘Princess of China’. De frontman van Coldplay zegt tot slot:’Ze heeft zo’n fantastische stem, zo anders dan die van mij. Toen we de zangpartijen inzongen dacht ik: ‘Wow, jij klinkt anders’, maar ik denk dat dat komt omdat ze een ander nummer zong dan we van haar gewend zijn, een nummer dat geschreven is door een gast uit Devon.’
Rihanna and Coldplay Collaborate on New Track

- Guus Meeuwis met ‘Tour van Twee’ naar Amsterdam en Groningen - 23 juni, 2026
- Heideroosjes keren terug met clubtour ‘Blijven Schreeuwen 2027’ - 22 juni, 2026
- René Froger viert 65e verjaardag met ‘Show of the Year’ in Rotterdam Ahoy - 17 juni, 2026
Foutje gezien? Mail de redactie.

