Ilse DeLange komt met een extra show naar de Gelredome Arnhem! De bekende Nederlandse zangeres heeft namelijk naast haar concert op 14 september nu ook op 15 september een extra show ingelast.
Dat werd afgelopen weekend bekend gemaakt via de website van de Almelose.
Vanwege de grote populariteit van de zangeres en het succes van haar laatste single ‘Hurricane’, die momenteel op plek 7 staat in de Single Top 100, werd besloten om het concert in Arnhem uit te breiden.
Binnenkort verschijnt het nieuwe album van de inmiddels 35-jarige zangeres, deze is vanwege het overlijden van haar vader vorig jaar al diversen keren over gedaan. Naar verluid zou zij zelfs compleet opnieuw zijn begonnen met het maken ervan.
Laatste berichten van Artiesten Nieuws (alles zien)
- Guus Meeuwis met ‘Tour van Twee’ naar Amsterdam en Groningen - 23 juni, 2026
- Heideroosjes keren terug met clubtour ‘Blijven Schreeuwen 2027’ - 22 juni, 2026
- Ticketmaster speelt vals: doorverkoop buiten eigen platform onmogelijk - 16 oktober, 2025
Foutje gezien? Mail de redactie.
Artikel Tags:
Ilse de lange
