De Deense singer-songwriter Tim Christensen was vanochtend bij Giel Beelen in de uitzending. De voormalig Dizzy Mizz Lizzy-frontman deed het nummer ‘Happy Every After’ samen met zijn band ‘The Damn Crystals’ live in uitzending. Bekijk het hier terug!
De Deense singer-songwriter was in het land ter promotie vanwege zijn zijn laatste album, ‘Tim Christensen & The Damn Crystals’. Het album is de eerste samenwerking sinds het uiteenvallen van Dizzy Mizz Lizzy en verscheen afgelopen november.
Vanochtend was de Deen dus te aanschouwen in de radiostudio van Giel, waar hij zijn tweede single van de plaat ten gehore bracht. Benieuwd? Beluister hem hieronder en vertel ons wat jij ervan vindt!
Bron foto: ekstrabladet.dk
Laatste berichten van Artiesten Nieuws (alles zien)
- Guus Meeuwis met ‘Tour van Twee’ naar Amsterdam en Groningen - 23 juni, 2026
- Heideroosjes keren terug met clubtour ‘Blijven Schreeuwen 2027’ - 22 juni, 2026
- René Froger viert 65e verjaardag met ‘Show of the Year’ in Rotterdam Ahoy - 17 juni, 2026
Foutje gezien? Mail de redactie.
Artikel Tags:
Tim Christensen
