Dua Lipa komt volgend jaar twee keer naar Nederland! De Britse zangeres staat in mei 2022 tweemaal op het podium van de Ziggo Dome.
Dua Lipa in 2022 twee keer naar Ziggo Dome
De 25-jarige Lipa zou in eerste instantie in mei 2020 al op het Amsterdamse podium staan, maar die show werd verplaatst naar februari 2021 en later oktober 2021. De zangeres heeft echter besloten om het concert opnieuw te verplaatsen en komt op dinsdag 17 mei 2022 alsnog naar de Ziggo Dome. Daarnaast is ook een tweede show aangekondigd, voor woensdag 18 mei 2022.
De Ziggo Dome meldt op haar website dat reeds gekochte kaarten voor de verplaatste show gewoon geldig blijven voor de nieuwe datum.
Concertkaarten
Tickets voor de extra show gaan op vrijdag 2 juli 2021 om 10:00 uur in de verkoop. Kaarten zijn verkrijgbaar via de website van Ticketmaster.
#DuaLipa geeft een extra concert in de #ZiggoDome op 18 mei 2022!? De kaartverkoop start 2 juli om 10u. Het concert dat gepland stond op 5 oktober 2021 is verplaatst naar 17 mei 2022. Tickets blijven automatisch geldig. Meer info? https://t.co/nV81K9ckP5 pic.twitter.com/l10LoDkIef
— Ziggo Dome (@ZiggoDome) June 28, 2021
Bron: Ziggo Dome
- Guus Meeuwis met ‘Tour van Twee’ naar Amsterdam en Groningen - 23 juni, 2026
- Heideroosjes keren terug met clubtour ‘Blijven Schreeuwen 2027’ - 22 juni, 2026
- René Froger viert 65e verjaardag met ‘Show of the Year’ in Rotterdam Ahoy - 17 juni, 2026
Foutje gezien? Mail de redactie.

