Rapper Waka Flocka weigert bezoek Nederland wegens Zwarte Piet

Geschreven door op 14 november 2019 om 15:26
Waka Flocka (Rechts) -Fotocredits: OfficialRecurrence - Wikimedia Commons - (CC BY-SA 3.0)

Waka Flocka doet Nederland in de ban. De 33-jarige rapper uit New York weigert naar Nederland te komen tot Zwarte Piet volledig is afgeschaft.

Waka Flocka doet Nederland in de ban

De Amerikaanse rapper Waka Flocka heeft laten weten dat hij voorlopig niet naar Nederland komt. Juaquin James Malphurs, zoals de artiest heet, meldde dit onlangs via Instagram. In de post introduceert Flocka een nieuwe hashtag: #NetherlandBand. Onder andere presentator Rotjoch en actrice Hadewych Minis steken de Amerikaan een hart onder de riem.

Populairiteit

Wacka is een Amerikaanse rapper afkomstig uit Atlanta. De muzikant trad eerder op tijdens de festivals Appelsap en WOO HAH!

 

Bron: Nu.nl, Metronieuws,

Foutje gezien? Mail de redactie.​

The following two tabs change content below.
Michael Dijkstra, redacteur bij www.artiestennieuws.nl
Deel artikel:

Reacties

  • Lekker weg blijven.

    Anoniem 14 november, 2019 17:58 Beantwoorden
  • Vermaak je maar met Trump

    Anoniem 14 november, 2019 18:00 Beantwoorden
  • What the fuck blijf lekker weg dan je weet niets van onze tradities, maar veel een oordeel hebben. Ik zal he niet missen kom aub niet

    Anoniem 14 november, 2019 18:31 Beantwoorden
  • Hij heeft helemaal gelijk. Topper!

    Anoniem 14 november, 2019 18:38 Beantwoorden
  • Shit! Ik had me juist zo verheughd op iemamd die vrijwillig door het leven gaat als waka flakka.

    Anoniem 14 november, 2019 18:42 Beantwoorden
  • Vooral niet komen dan!
    We hebben al genoeg van dit soort volk in Nederland.

    Anoniem 14 november, 2019 19:33 Beantwoorden
  • wat een gezeur, lekker mekaar ophitsen. wat ze vergeten is dat ze een kinderfeest naar deklote helpen of je nu groen,blauw of zwart bent maakt toch geen ruck uit. Maar ik sluit me aan bij een andere melder lekker wegblijven jankert. En leef is in het heden en niet in het verleden.

    Bert 14 november, 2019 22:39 Beantwoorden
  • Dan komt hij toch niet is zij keuze maar hij komt niet uit Nederland weet niks van de Nederlandse cultuur ook al is dit een typisch Nederlandse traditie die al eeuwen doorgaat

    Anoniem 14 november, 2019 23:44 Beantwoorden
  • Dan komt hij toch niet is zij keuze maar hij komt niet uit Nederland weet niks van de Nederlandse cultuur ook al is dit een typisch Nederlandse traditie die al eeuwen doorgaat

    Jan 14 november, 2019 23:44 Beantwoorden
  • Word tijd dat er een einde komt aan deze eeuwen oude racistische traditie

    Anoniem 15 november, 2019 00:00 Beantwoorden
  • Whahaha

    Anoniem 15 november, 2019 00:11 Beantwoorden
  • Wat een gejank weer. Als hij eerst is gaat kijken hoe de zwarte piet in het leven is gekomen ipv direct zijn conclusie te trekken.
    Maar laten we het dan is omdraaien…witte sinterklaas en witte pieten….wedden dat ze dan weer gein zeiken…want dat is dan ook rasicisties “alleen maar wit!”

    Anoniem 15 november, 2019 08:54 Beantwoorden
  • Lekker daar blijven in dat mongole land van je .wij zullen je niet missen.

    Anoniem 15 november, 2019 09:33 Beantwoorden
  • Linkse cultuur hier ..vooral de media.

    Anoniem 15 november, 2019 10:16 Beantwoorden
  • Rot toch op joh, In België zwarte Piet en ook in allerlei ‘communities’waar veel Nederlanders wonen, zoals in Duitsland, Spanje, Portugal…ja..zelfs in Jamaica !! wordt er een witte Sinterklaas en een donkere zwarte Piet te voorschijn getoverd.Op Jamaica zijn dat gewoon de donkere locals..Misschien moet die rapper eens te horen krijgen wat en hoeveel Euro’s wij betalen aan onder meer projecten in Afrika, hoeveel kinderbijslag + AOW er naar de Middellandse zee gebieden gaat, hoeveel kinderen (boot) vluchtelingen wij inmiddels al hebben opgenomen, hoe het onze samenleving een beetje aan het verkrachten is, hoeveel geld er naar intergratie gaat) vluchtelingen wij inmiddels al hebben opgenomen, hoe het onze samenleving, dat zijn geen tientjes/hondertjes/duizendtjes/tienduindjes/tonnen, maar miljoenen ( tientallen structueel, ieder jaar) Armeense kindertjes worden hier verstopt voor justitie. Mauro, wie kent hem niet, de Angolese tiener cult held, die door zijn -MOEDER??- gewoon op zijn 9-jarige leeftijd in een vliegtuig naar Nederland wordt gedeporteerd, met het idee dat de rest van de familie later toch ook wel mag komen en 10 jaar later ( als ze genoeg geld van de bijstand hebben gespaard) boeken ze een cruisevakantie, langs de Afrikaanse kust en compleet met binnenlandse vluchten naar 5***** hotels in i.d.d. Angola. Voorlopig zitten er duizenden in vakantieparken, kost het miljoenen Euro’s en is het meerendeel een economische vluchteling ( marokanen/Algerijnen) …Rapper Waka Flocka weigert bezoek Nederland wegens Zwarte Piet…van mij hoef je zowiezo niet te komen en verklaren ze jou meteen tot persona non grata.

    Renato 15 november, 2019 10:35 Beantwoorden
  • Lekker weg blijven er lopen er hier al teveel van die Rukkers

    Anoniem 15 november, 2019 10:49 Beantwoorden
  • Lekker weg blijven er lopen er hier al teveel van die Rukkers

    Anoniem 15 november, 2019 10:51 Beantwoorden
  • Wegblijven a.u.b.
    Dan doe je ons een groot plezier!

    Anoniem 15 november, 2019 10:54 Beantwoorden
  • Wie is deze malloot eigenlijk ? Totaal onbekend en niets betekenend

    Anoniem 15 november, 2019 11:15 Beantwoorden
  • Rapper wie?

    Anoniem 15 november, 2019 11:22 Beantwoorden
  • Hij zal wel kleurenblind zijn!
    Zwarte piet is niet bruin ..maar zwart! Zwarte is de kleur van roet. Wat heeft dit in hemelsnaam met racisme te maken als?

    Anoniem 15 november, 2019 11:31 Beantwoorden
  • Hij zal wel kleurenblind zijn!
    Zwarte piet is niet bruin …maar zwart! Zwarte is de kleur van roet. Wat heeft dit in hemelsnaam met racisme te maken ?

    Anoniem 15 november, 2019 11:32 Beantwoorden
  • Hij zal wel kleurenblind zijn!
    Zwarte piet is niet bruin …maar zwart! Zwarte is de kleur van roet. Wat heeft dit in hemelsnaam met racisme te maken ?

    Anoniem 15 november, 2019 11:33 Beantwoorden
  • Heeft ie ook de optredens in eigen land gebanned,?

    Anoniem 15 november, 2019 12:00 Beantwoorden
  • Domme hollanders snappen dr niks van en willen het ook niet snappen..

    Anoniem 15 november, 2019 12:04 Beantwoorden
  • Mooi zo. Opzouten met die kut rapper. Ik gok erop dat ie het woord ‘nigger’ regelmatig gebruikt in zijn songs. Als dat zo is is niet alleen hypocriet, maar ook dom. Lekker wegblijven!

    Peachykeen 15 november, 2019 13:47 Beantwoorden
  • Heb zijn raps effe beluisterd hoge intellectuele teksten ook zeg Potverdikkie lekker weg blijven vriend !!!!!

    Anoniem 15 november, 2019 13:58 Beantwoorden
  • Groot gelijk Waka Flocka (linker persoon niet de rechter persoon, redactie). Helaas zul je het niet meemaken. Het is nog makkelijker om een vulkaan met je blote handen dicht te stoppen dan racisme uitbannen in Nederland. Hier is het allemaal begonnen hè. Jan-Kees kwam hier vandaan.

    Anoniem 15 november, 2019 18:07 Beantwoorden
  • Vraag anders of Jeffrey Airvrijer en Sulvana Simons bij je komen wonen. Dan kunnen jullie daar de boel op stelten ipv hier. Waardeloze rapper waar je niks aan hebt.

    Anoniem 16 november, 2019 15:25 Beantwoorden